Stań się niepokonanym wojownikiem lub niezwyciężonym magiem. Przywróc pokój lub stań się zwiastunem końca świata ludzkości a w ostateczności pokonaj śmierć
Na początek wyjaśnić trzeba jak wyglądają walki „taktyczne”. W nich otrzymuje się obrażenia bazowe czyli nie możemy np. odciąć ręki czy głowy przeciwnikowi. Za każde otrzymane obrażenie traci się punkty życia (HP) i jeżeli owe punkty spadną do zera gracz umiera. Gracz może być niezwyciężonym wojownikiem czy wszechpotężnym magiem. Rozwój naszej postaci jest dowolny oczywiście istnieją ograniczenia dla każdej z klas bo przecież bandyta nie może być znawcą magii. Bitwy mogą rozgrywać się nawet w walce przeciwko 10 Npc lub kilku graczy vs kilku graczy.
Magowie lub inne postacie będą unikać zwarcia z wojownikami a wojownicy będą chcieli zmniejszyć dystans by dopaść przeciwnika. Istnieją więc cztery typy dystansu
Daleki dystans:
dystans w którym rozpoczyna się każda walka. W tym dystansie nie można trafić przeciwnika rzutem, oraz fizycznym atakiem.
Dystans średni 2 :
W tym dystansie można wykorzystać swój ruch na rzut.
Dystans średni 1:
Dystans średni:
W tym dystansie można wykorzystać swój ruch na rzut.
Dystans bliski:
Dystans walki w zwarciu, Można z niego uciec do dystansu średniego a z niego do dystansu dalekiego
Offline